Een kort berichtje

12-02-2020

Een kort berichtje

Sorry lieve lezertjes, het lukt eventjes niet om een uitgebreid verslag weer te geven over Milou.

Vorige maand werd Milou opgenomen met een verkoudheid. Van maandag tot zaterdag verbleef ze toen in het ziekenhuis.

De 2 weken die daarop volgende, waren er telkens 2 wen-momentjes in de crèche. De eerste week nog met mij, de andere week alleen.

Maandag 10/02/2020 was eigenlijk de start dag. En bleef ze ook een ganse dag (van 7u30 tot 16u). Maar ze was ook weer verkouden.
Gisteren 11/02/2020 had ik een afspraak bij de kinderarts, gewoon ter controle omdat ze haar na haar ontslag in het ziekenhuis nog niet gezien had.

Ze vond dat haar verkoudheid niet oké was, het zit nu deze keer op haar borst.
Het was oké voor haar als ik haar terug wou laten opnemen in het ziekenhuis, om haar zo te kunnen volgen aan de monitor. Maar als ik het zag zitten om haar thuis op te volgen, kon dat ook. En dat heb ik ook gedaan. Ik had geen zin om haar weer een keertje achter te laten in het ziekenhuis.
Maar ze mag weer eventjes niet naar de opvang. Deze keer krijgt ze antibiotica.
Volgende week dinsdag moet ik terug op controle gaan om te kijken hoe het met haar is en dan zien of ze woensdag terug mag starten in de opvang.

Ik zou normaal 3 februari gestart zijn met mijn werk, maar dit lukt voor mij nog niet.
Langs de ene kant... gelukkig dan maar hé... dan kan ik haar opvangen nu ze niet naar de crèche mag.

Bij INFO in de blog zal ik onder "allerlei" een agenda opladen van Milou. Zo kunnen jullie haar afspraakjes een beetje volgen.
Het lukt me momenteel niet om er telkens een bericht over te schrijven.

Tot binnenkort

xxx

Alle rechten voorbehouden 2019
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin